ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא
הובלה תחת קורת גג אחת – כל היתרונות

הובלה תחת קורת גג אחת – כל היתרונות

אז בניתם \ שיפצתם את בית החלומות שלכם ב-2017 ולא עשיתם חימום תת רצפתי חבל. אתם מתכננים לעבור לבית החדש בקרוב, וצריכים לאחסן את הציוד שלכם עד שהדירה החדשה תהיה מוכנה ועד שתתאקלמו בה, הדרך המומלצת ביותר להבטיח ככל שרק ניתן שהציוד שלכם יישמר היטב, היא לפנות לחברת אחסנה טובה.

אבל, מכיוון שבסיום תקופת האחסנה תצטרכו לשנע את הציוד שלכם ממחסני החברה אל הדירה החדשה שלכם, כדאי מאוד שהחברה שתספק לכם את שירותי האחסון תהיה חברה שמספת גם שירותי הובלות בצפון.

כן, יש חברה כזאת.

למעשה, יש לא מעט חברות כאלה. אחרי הכול, רוב האנשים שצריכים שירותי אחסנה, יצטרכו בעתיד גם שירותי הובלה, ואין כמו לשכור את שני השירותים מחברה אחת, שאפשר לסמוך עליה.

איך בוחרים חברה כזאת?

על מנת שתהיו בטוחים שהציוד שלכם נמצא בידיים טובות, כדאי שבחירת החברה שתספק לכם את שני השירותים תיעשה על פי הקריטריונים הבאים:

  • חברה שפועלת ברישיון – לצערנו, יש היום לא מעט אנשים שמפעילים חברות ללא רישיון, ומספקים שירותים שונים ומשונים רק כדי להרוויח כסף בקלות יחסית. מכיוון שחברות כאלה עובדות באופן לא חוקי, ומכיוון שחלקן גם יספקו שירותים שאינם מקצועיים, חשוב מאוד לבחור בחברה שפועלת ברישיון מטעם משרד העבודה, כדי להיות בטוחים שהיא פועלת כחוק ותחת פיקוח.
  • מחסנים מסודרים ונקיים – על מנת שהציוד שלכם יחזור אליכם בדיוק כפי שהיה כשהכנסתם אות למחסני החברה, חשוב שתוודאו שהמחסנים עוברים תחזוקה שוטפת, כולל ניקיון יסודי, הדברה תקופתית ושמירה על הסדר הכללי.
  • אבטחה 24/7 – כדי שכשאתם מקבלים בחזרה את החפצים שלכם – באמת כולם יהיו שם, חשוב מאוד שתפנו לחברה שמחסניה מאובטחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. האבטחה יכולה להתבצע באמצעות מערכת אזעקה שמחוברת למוקד או על ידי מאבטח שמבצע פטרולים מסביב למחסן, ואם היא מתבצעת באמצעות שתי האפשרויות – הרווחתם.
  • ביטוח – מכיוון שאף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה, חשוב לבחור בחברת אחסנה שמציעה לכם ביטוח חלקי או מלא על התכולה. כך, אם הציוד שלכם יינזק, חלילה, באופן כלשהו, תוכלו לפחות לקבל החזר חלקי או מלא, כפיצוי על עוגמת הנפש.
  • הובלות שמתאימות לכם – מכיוון שאתם בוחרים חברה שמספקת לא רק שירותי אחסנה אלא גם שירותי הובלות, חשוב מאוד שתוודאו שברשות החברה יש את כל הציוד הנדרש לביצוע ההובלה הנדרשת לכם (משאית מתאימה, מנוף וכד'), ושהיא תהיה מסוגלת לספק לכם את השירות לפי מיקום מחסני החברה על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות לדוגמה: כשאתה מחפש הובלות בנהריה חשוב לבדוק שהחברה יושבת קרוב למיקום זה. וכמובן לעמוד במועד שיהיה נוח לכם.

אם תבחרו חברת אחסנה והובלה לפי הקריטריונים האלה, רוב הסיכויים שתקבלו שירות טוב ואפילו מצוין, ושהציוד שלכם יחזור אליכם בדיוק כפי שהיה כשהכנסתם אותו למחסן.

זכרו: שירותי אחסון הם ערובה לשמירה על הציוד שלכם. בצעו סקר חברות שיכלול לא רק את נושא המחיר אלא השוואה בין כל השירותים ושימו דגש על נושא האבטחה והניקיון, ובחרו רק חברה שאתם יכולים לסמוך עליה שתספק לכם שירותי אחסנה והובלה בסטנדרטים גבוהים. בהצלחה!

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן