ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא
הובלת כלים כבדים ומערכות קידוחים

הובלת כלים כבדים ומערכות קידוחים

הובלת כלים כבדים ומערכות קידוחים

מאחורי המושג הערטילאי כלים כבדים מסתתר מגוון רחב של ציוד מכני הנדסי כמו: טרקטורים, מכבשי כבישים וציוד נוסף המשמש לביצוע קידוחי קרקע שונים. משקלם ומורכבותם של כלים אלו, מחייב את שינועם בין אתרי העבודה השונים באמצעות מובילים המתמחים בהובלת כלים כבדים.

מדוע נזדקק לשירותי הובלת כלים כבדים?

ציוד כבד המשמש לסלילת כבישים, קידוחים ומטלות נוספות הדורשות כוח מכני נכבד, נשען ברובו על רכבים ממונעים המיועדים לנשיאת משקל המקדח או הכף, וכמו כן לטובת אספקת כוח להפעלת הציוד. מכאן, שהרכבים האמונים על מטלות אלו אינם מיועדים לנסיעות בין אתרי העבודה, וזאת בעקבות מהירותם הנמוכה והאיסור לנסוע בכבישים, שכן משקלם הרב עלול לפגוש בתשתית הכבישים.

חברת הובלות כלים כבדים מעניקה את שירותיה באמצעות צי משאיות, הכולל מגוון דגמים המסוגלים להתמודד עם המשקל הרב, הצורה החיצונית הייחודית ונפחו של הפריט המובל.

כיצד מעמיסים צמ"ה על משאית הובלות?

הובלות של צמ"ה כבד יש לבצע באמצעות במנופים במידות שונות, וזאת בהתאם לסוג הפריט המועבר ומשקלו, מכיוון שאין שום אפשרות לבצע זו בדרך אחרת, כמו לדוגמא הצבת רמפה שתקרוס תחת המשקל הרב. שירות נוסף הניתן על ידי חברת ההובלות הינו פירוק והרכבה של הציוד, שכן לעיתים מדובר על ציוד גבוה או רחב מרוחב הכבישים בהם הוא נדרש להיות מובל.

חשוב להתאים את כלי הרכב לציוד אותו הוא אמור לשנע, כלומר יש לוודא שהמשאיות המובילות מורשות להעמיס מטען במשקל ובאורך של הכלי המובל. מטען רחב באופן משמעותי מרוחב המשאית ידרוש אישור וליווי של רכב מלווה ולעיתים גם של משטרת ישראל, וזאת בהתאם לממדיו ולתכולתו שעלולה להוות סכנה בכל מקרה של בעיה בהובלה.

מדוע חשוב הניסיון בהובלות צמ"ה?

ישנם מקצועות רבים בהם הניסיון הינו גורם משמעותי, ובמקרים רבים יכול להוביל לכך שנבחר בבעל מקצוע מעט יקר יותר ממתחריו אך בעל ניסיון רב שנים והמלצות. כך גם בעולם ההובלות, ואין משמעות לסוג ההובלה אותה נדרש לבצע, בין אם מדובר על תכולת דירה ובין אם מדובר על שינוע של מקדח מאילת לקריית שמונה.

בכל סוג של הובלה הניסיון וההמלצות שתקבלו מרשת האינטרנט, חברים ומכרים יהיו שווים הרבה יותר מכל הנחה שתקבלו ממוביל חסר ניסיון והמלצות. רק חברה הפעילה בתחום לאורך שנים מכירה את כלל הבעיות שעלולות להתעורר במהלך ההובלה, הפרוצדורות השונות והכי חשוב, יודעת לתמחר בצורה מיטבית את העבודה מבלי צורך לדרוש מהלקוח תשלום נוסף באמצע העבודה.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן