ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא

מחסנים להשכרה – לכל בעיה יש את הפתרון שלה

בשלב מסוים כולנו זקוקים לפתרון אחסון אפקטיבי, בין אם בתור אנשים פרטים הזקוקים למקום לאחסון חפצים ורהיטים לטובת מעבר דירה, ובין אם בתור בעלי עסקים הזקוקים לשטח לאחסון סחורה טרם הפצתה. בחלק מהמקים נוכל לאחסן את החפצים אצל ההורים, או להעמיס את אחת מפינות בית העסק מבלי לפגוע בהתנהלות היומיומית שלו, אבל במרבית המקרים נצטרך למצוא פתרון הולם אחר בדמות מחסנים להשכרה המעניקים את הפתרון היעיל ביותר לכל סוג של מטרה.

מחסנים להשכרה לכל צורך

לכל לקוח הצרכים הספציפיים שלו הנגזרים מכמות וגודל החפצים אותם הוא מעוניין לאחסן, מורכבותם הפיזית, תדירות השימוש במחסן ורמת השמירה הנדרשת, הן מבחינת האקלים והן מבחינת רמת האבטחה הפיזית.

בהתאם לצרכים אלו מאופיין בעבור הלקוח פתרון האחסון האידאלי בעבורו, המותאם בדיוק לצרכיו.

לדוגמא, לקוח המפנה דירה בבעלותו נדרש לאחסן את הריהוט הנמצא ברשותו עד לקבלת המפתח לדירה החדשה בעוד כשנתיים, עבור לקוח זה יוצע פתרון מוזל בו הריהוט יימצא במחסן כלשהו, לאו דווקא בסביבתו ויובא אל הלקוח בעוד כשנתיים. דוגמא נוספת כוללת אחסון תמונות המחייב אקלים מסוים שלא ייפגע באיכותן ולכן יאופיין עבור לקוח זה פתרון מתאים. שתי דוגמאות אלו ממחישות את המורכבות הקיימת בשכירת מחסן, אך יחד עם זאת מראות כיצד אפיון נכון של הצרכים יביא לפתרון האחסון הטוב ביותר, תוך כדי חסכון בעלויות ללקוח.

מחסנים להשכרה – דרכי גישה

לקוחות עסקיים המעוניינים בשכירת מחסן לטובת אחסון סחורה לפני הפצה או חומרי גלם שונים, מחויבים בשכירת מחסן בסמוך לבית העסק ובעל דרכי גישה נוחות ומפותחות, שכן המחסן יהווה חלק בלתי נפרד מבית העסק ועליו להיות נגיש בעבורם בכל עת ובכל סוג של כלי רכב הנמצא ברשות בית העסק.

אבטחת מחסנים להשכרה

שכירת מחסן לטובת אחסון חפצים שונים כרוכה בלא מעט פרוצדורה במציאת המחסן המתאים, הובלת החפצים אליו ותשלום חודשי בעבור השימוש בשטח האחסון, ולכן סביר מאד להניח שהחפצים שיאופסנו בתוכו הינם בעלי ערך כספי או סנטימנטלי רב בעבורנו.

אך טבעי שחברה המעניקה שירותי אחסנה תאבטח בעבורנו את המחסן בעזרת שומר הנמצא בכל העת באתר ומצלמות אבטחה המאפשרות צפייה במתרחש בכל עת.

אך האבטחה הפיזית איננה מסתיימת בכך ועלינו לדרוש מחברת השכרת מחסנים שתוודא כי כלל המחסנים אינם סובלים מנזילות מים או מזיקים שונים העלולים להסב נזק רב לחפצים אותם אפסנו ולכן יש לדרוש לראות את מצב המחסנים טרם חתימת החוזה.

 

 

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן