ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא
סידור הבית לאחר הובלה

סידור הבית לאחר הובלה

זהו, המובילים פרקו את הארגז האחרון בדירה החדשה ואתם יכולים לנשום לרווחה, אתם כמעט בטוחים שהכל נשאר שלם ואפשר להתחיל את החיים החדשים אחרי כל המהלכים של המעבר ואחרי ששכחתם את הכפכף השמאלי של הילדה בדירה הישנה. אבל… לא כל כך מהר… יש לכם דירה שלמה לסדר! האם זה לעולם לא ייגמר??? חשוב מאוד להבין, כי ארגון נכון לפני תחילת ההובלה כבר בעת האריזה והצמדות לשלבי פריקת וסידור הדירה על פי ההמלצות יעזרו לכם לארגן את הבית ואפילו לעשות זאת מהר יותר מכפי שחשבתם, ממש כמו סידור פאזל בעת העברתו למשטח עבודה חדש.

אז איך עושים את זה נכון, נקי ונטול כאבי ראש?

חברות אריזה ופריקת דירה לפני ואחרי הובלה

ביצוע סידור הבית לפני ההובלה הוא נושא חשוב מאין כמוהו כיוון שהוא זה שישפיע על מהלך ההובלה והפריקה שיבואו אחריו. חשוב מאוד לארגן את כל החפצים על פי קבוצות ועל פי חדרים, אריזת החדר בחלקים והשארת הארגז/ הקרטון המיועד בחדר אליו הוא שייך, או נכון יותר לומר, אליו היה שייך, הוספת תכתובת לארגז בציון החדר אליו היה שייך יקלו על המשימה עוד יותר.

בעת העברת הקרטונים השתדלו לעשות זאת לפי הסדר כדי שגם בתהליך הפריקה תוכלו פשוט לפרק את הארגזים ולארגן את הבית , ממש כמו פאזל שפירקתם והרכבתם מחדש.

חברות לאריזת דירות יוכלו לעזור לכם לעשות זאת אפילו יותר מהר, תוך ביצוע אריזה וארגון כלל הפריטים בקרטונים ופריקתם ביעד החדש, אשר בחברות מקצועיות מתבטאת גם בייעוץ עיצובי של הבית עם הפריטים הקיימים.

מה חשוב לבדוק בעת הפריקה וכיצד שומרים על הסדר (גם בדירה)

זה נכון שכאשר אנחנו מגיעים אל שלב הפקירה כאשר כל הארגזים הועלו למעלה והמקרר עדיין עומד באמצע הסלון, שאנחנו רוצים פשוט להוציא ולדחוס את הכל בחזרה לארון או לשידות. יחד עם זאת, מומלץ, דווקא לקחת את הזמן ואפילו לנוח מעט או לצאת לחופשה קטנה בצימר נחמד עד סיום ההובלה, וכן, אפילו עם הדברים נמצאים באמצע החדר ולעשות את עבודת הארגון המחודשת באופן מתוכנן וכזה שייתן לכם תחושה טובה ונינוחה בתוך הבית החדש, שהרי אחרי שכל הרהיטים הכבדים יונחו במקום ובכלל כאשר כל הפריטים יונחו בפינות שהחלטנו עליהם עם ההגעה, בדרך כלל שם יישארו ועל פי רוב, אנשים לא טורחים לבצע שינוים נוספים או דוחים אותם לאחר כך.

על כן, רצוי להיעזר בסבלנו ולדחות את הבהלה לארגון הדירה לעוד חצי שעה אחרי מנוחה והורדת המתח מההובלה.

השלבים החשובים בעת סידור הבית או : מהו סדר הארגון הנכון?

האם אנחנו מתחילים מבחוץ או מבפנים? האם כדאי להתחיל לארגן את הדירה מחדרי השינה או דווקא מהסלון? חשוב להתחיל דווקא מהחדרים הפנימיים ולארגן את הארגזים בחדרים אליהם הם מיועדים, ולאחר מכן "לאכלס" את הריהוט הסלוני את ציוד המטבח השביר כדאי להוציא באופן הדרגתי, כיוון שאם נעשה זאת באופן חפוז, הסוף יהיה שלא נמצא דבר ונאלץ לארוז את כל הציוד ולפרוק אותו מחדש.

סדר וארגון במהלך האריזה ההובלה והפריקה יביאו לפעולה יעילה יותר ואפילו מהירה יותר. תכננו לעצמכם את סדר התהליכים ואת תחומי האחריות בנוגע לפריקה ולאריזה, משימות אריזה אישיות יביאו לייעול משימת ההובלה ולקיצור זמנים משמעותי.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן