ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא

טיפים להזמנת שירותי פינוי הוגן לדירתכם

לקוחות רבים אינם מעוניינים לבצע את מלאכת פינוי דירתם באופן עצמי, וזאת משום שמחיר הזמנת פינוי דירה אינו גבוה וברצונם לחסוך את זמן העברת החפצים ולמנוע מעצמם הרמת ציוד כבד, על כן מזמינים פינוי דירה. פינוי דירה נדרש להתבצע על ידי אנשים מקצועיים ובעלי ניסיון ומחברה הובלות בצפון במידה וההובלה בצפון. ובהעברת תכולת יחידות דיור, משרדים, מחסנים, גגות, חצרות ונכסים מכל הסוגים.

בפינוי דירה נדרש להעביר חפצים כדוגמת מכשירים חשמליים, ריהוט, חפצי נוי יקרי ערך, בגדים ומסמכים חשובים. כשאדם מזמין פינוי דירה הוא מפקיד בצוות החברה את האחריות על הובלת רכושו ולכן כדי שיבחר בחברה אמינה, מקצועית, בעלת ניסיון ומוניטין רב שנים בתחום שתבצע עבורו פינוי הוגן של דירתו.

בתחום פינוי והובלת דירות ישנן חברות המתמחות בסוגי פינוי לא שגרתיים, הן מבחינת התכולה אותה יש לפנות והן מבחינת הנגישות אל הנכס, כאשר ישנו פינוי באמצעות מנוף, פינוי ירושות, פינוי דרך הגג, פינוי אספנות, פינוי מחסנים ועוד.

אדם המבקש להזמין פינוי דירה נדרש לראות איזה סוג פינוי מתאים לדירתו ובהתאם לזאת להזמין את חברת הפינוי, עליו לבחון את התנהלות חברת הפינוי המגיעה אל דירתו בכדי לאמוד את התכולה שעליה לשנע, ולהעריך כמה משאיות נדרשות לשם ההעברה, כמות הארגזים הנדרשת, כמות העובדים, תכנון לוח הזמנים והיעד של החפצים המפונים, וזאת על מנת שתכנון השינוע יתבצע בצורה מיטבית.

על צוות חברת פינוי הדירה לבצע את שינוע התכולה בצורה אפקטיבית, מהירה ותוך שימת לב כי הציוד לא יינזק.

כשיגיעו המפנים לדירה עליהם לארוז את החפצים בארגזים אשר סופקו על ידי הקבלן ולסמנם בסימונים מתאימים. ארגז לכלים שבירים, כלי מטבח, כלי סלון, ביגוד, הנעלה וכדומה. עליהם לוודא כי הארגזים לא כבדים במיוחד כך שלא עלולים להתפרק בזמן המעבר. עניין חשוב ביותר שיש לשים אליו דגש הינו עניין הבטיחות. אסור שעובדים או עוברי אורח ייפגעו. יש להרחיק ילדים וזרים מאזור העבודה. לקשור היטב את החפצים כדי שלא יחליקו, לעבוד בשטח סטרילי כשמבצעים העברת ציוד באמצעות מנוף. כמו כן, יש להקפיד על ביטוח מתאים למקרה של פגיעה ברכוש ובנפש, גם לעובדי הקבלן וגם ללקוחות ועוברי אורח.

במקרים רבים, פינוי הדירה מעורר צורך לניקיון הדירה בצורה יסודית, ביצוע תיקונים וצביעת הקירות מחדש. ישנן חברות פינוי דירה והובלה שמספקות שירותים נוספים אלו ובכך במקום להזמין מספר בעלי מקצוע, לתאם ביניהם ולשלם לכל אחד מהם בנפרד תוכלו לסגור את כלל העבודות בעת ובעונה אחת וללא פרוצדורה מיותרת.

כשלוקח מזמין פינוי לדירתו הוא אינו אוהב איחורים אשר גוררים שינוי בתכניותיו ולכן חשוב ביותר עמידה בזמנים שנקבעו. אמינות הקבלן ועובדיו, הצלחת עבודת פינוי הדירה תשתלם גם ללקוח וגם למוביל היות ולקוחות מרוצים תוביל להזמנות חוזרות ומתן מוניטין חזק.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן