ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא

מתכוננים להובלת דירה

מה לעשות חודש לפני מעבר בית והובלת דירה? מה כדאי לעשות שבועיים קודם ומה לעשות ביום הובלות הדירה עצמו? הנה כמה טיפים שיכניסו אתכם ברגל ימין לבית החדש.

הזמנת הובלת דירה

זהו הדבר הראשון שעליכם לעשות, לפני הכל. ברגע שאתם יודעים מתי אתם יכולים לעבור, הזמינו מהר ככל האפשר חברת הובלות מומלצת אם ההובלה בצפון חפשו חברת הובלות בצפון כך תחסכו עלויות מיותרות.
אם ישנם דברים לא סגורים מצד הקבלן או הדייר בדירה המיועדת אמרו זאת לחברת ההובלה.
בררו מהו המועד האחרון לשינויים ואם ישנם קנסות על שינוי מועד הובלת הדירה או תכולת הבית.

כחודש לפני הובלת הדירה.

קחו לכם כמה שבועות – ולא פחות מחודש – לצורך אריזת התכולה להובלת הדירה. קבלו ארגזים מחברת ההובלות ורכשו אריזות יעודיות וחומרי ריפוד ואריזה בשפע. תמיד יהיה שימוש למסקינג טייפ וניילון נצמד, גם לא בהובלת דירה, כך שאין דאגה לגבי עודפים. אספו עיתונים ישנים, והתחילו לעשות רשימות מעבר.

התחילו לנקות: ארונות, מחסן, בוידעם וחללי אחסון אחרים. החפצים במקומות האלה הם אלה שלהם תזדקקו הכי פחות ואותם אפשר לארוז כבר בהתחלה. יכול להיות שלא תצטרכו בכלל להעביר אותם בהובלת הדירה, אם תגלו שאפשר לזרוק או למכור אותם. חישבו: האם אתם באמת רוצים לשמור בובות מתפרקות וחיתולי טטרא משומשים עד שתראו נכדים…?

ארזו בגדים עונתיים, ספרים וכלי מטבח שאינם נמצאים בשימוש. ארגנו את כל העברת החשבונות השונים. הזמינו קריאת מונה, הודיעו לחברת הכבלים והלווין ותזמנו את כל הבירוקרטיה לקראת הובלת הדירה. הודיעו לרשויות על מעבר כתובת – כולל 'דואר עוקב'.

שבוע או שבועיים לפני הובלת הדירה.

המשיכו לארוז לקראת הובלת הדירה. אם אתם אורזים בעצמכם ולא משתמשים בשרותים של חברה יעודית או של אנשי חברת הובלת הדירה, סמנו את הארגזים לפי חדר המוצא והיעד ותכולתם. רשמו את יעד הארגז על חלקו העליון של הארגז ועל צדדיו. אם אתם עוברים דירה ועושים הובלת דירה עם ילדים, הכינו אותם מראש למעבר הדירה. הכינו ארגז של חפצים יקרים לילדים ותיק צבעוני ושמח שיהיו בו דברים זמינים ליום ההובלה עצמו. דברים אלה אפשר לעשות בשבוע הובלת הדירה עצמו.

בשבוע הובלת הדירה.

נקו את התנור, עשו כביסות אחרונות וארזו את הדברים שעדיין לא ארזתם לקראת הובלת הדירה.
הודיעו לוועד הבית על המעבר ותלו מודעה בלובי הבניין, אם רלוונטי. תמיד נחמד לומר שלום ולהתראות וגם להתנצל על ההפרעות שבוודאי תהיינה ביום הובלת הדירה עצמו.

יום לפני הובלת הדירה ומעבר הבית.

נקו את המקרר, הוציאו כסף מזומן וודאו שהכל מוכן בדירת היעד. אם חניה היא עניין בעייתי במקום, צאו לשם מוקדם מאוד בבוקר ותפסו חניה או החנו ברחוב מכונית לילה קודם להובלת הדירה. ביום הובלת הדירה עצמו, אל תשכחו להפריד מהשכנים והחברים וצאו לדרך, כשאתם מוכנים ומזומנים לפרק הבא בחייכם.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן