ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא
מה עושים אחרי סיום עבודתה של חברת הובלות ?

מה עושים אחרי סיום עבודתה של חברת הובלות ?

מעבר דירה הוא תהליך הדומה לחתונה, היערכות במשך שבועות רבים טרם ההובלה הכוללת אריזת ארגזים והדבקת מדבקות סימון, לחץ, מתח ואז, בהנחה שבחרתם בשירותיה של חברת הובלות איכותית, ביום אחד זה נגמר ואתם לבד בבית החדש.

חברת הובלות העבירה את הארגזים, הרהיטים ומוצרי החשמל מהבית הקודם למעונכם החדש, אך כעת ההתמודדות האמיתית עם החיים, דרך ארוכה המתחילה בפריקת ארגזים והכנת הבית החדש למגורים.

עבודה מסודרת ויצירת רשימת מלאי

הובלת דירה כוללת בתוכה שינוע של מאות פריטים המרוכזים בתוך ארגזים, לכן כבר במהלך האריזה יש למספר את הארגזים ורשימת מלאי הכוללת את מספר הארגזים והפריטים הנמצאים בכל אחד מהארגזים. זהו השלב הקריטי בו אתם יכולים להיות בשליטה מלאה על הציוד שלכם ולכן אין לזלזל בו גם אם הוא נראה מיותר.

הפעולה הראשונה אותה יש לבצע היא בדיקה שכלל הארגזים והחפצים עברו מהבית הישן לחדש, במידה ולא יש ליצור קשר באופן מיידי עם המוביל בניסיון לאתר את החבילה ולא להמתין לפריקת כל הארגזים.

בדיקת שמישות

בדקו את הארגזים, במידה ואתם מזהים נזק חיצוני לארגז, פיתחו אותו ובחנו את התכולה, בדיקה זו יש לבצע גם לרהיטים ולמוצרי החשמל ולדווח בכתב לחברת הובלות על כל נזק ברכושכם, כאשר ככל שתקדימו בביצוע בדיקה זו, משקל אמינותה יהיה גבוה יותר.

בדקו את הבית עצמו ובחנו האם נגרמו נזקים לבית במהלך ההובלה, גם כן יש לוודא דיווח מהיר ובכתב לחברת הובלות.

סידור החפצים ומנוחה

במידה ובחרתם בחברת הובלות מקצועית, אמינה ובעלת מוניטין, שני השלבים הקודמים יהיו קצרים במיוחד ויאפשרו לכם לפנות למלאכה הקשה מכל, פריקת הארגזים וסידור החפצים בארונות הבית. בקשו מנציג חברת הובלות הצעת מחיר לפריקת ארגזים וסידור החפצים בארונות, זהו למעשה שירות משלים לשירותי האריזה ומאפשר מעבר חלק המאפשר לכם לעזוב בית מאוכלס באופן מלא ולהיכנס לבית מאוכלס בחפציכם, וזאת מבלי שתצטרכו להתאמץ כלל וכלל.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן