ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא
ניקיון דירה לפני מעבר

ניקיון דירה לפני מעבר

ניקיון דירה לפני המעבר- עוברים לדירה חדשה?מזל טוב! לפני שאתם מעבירים את הציוד שלכם לדירה החדשה תצטרכו לדאוג לניקיון הדירה, כאשר הדירה היא חלל ריק ללא שום רהיט ניתן לנקות אותה ביסודיות רבה עד הפינה הכי חשוכה הנמצאת בה, מאיפה מתחילים אתם בוודאי שואלים. אם אתם עוברים דירה בקרוב מאמר זה נכתב בדיוק עבורכם.

ניקיון חדר המקלחת והשירותים – אחרי חדר השינה זה הוא החדר בו מבלים מספר רב של פעמים
ביום. בין אם מתגורר בדירה אדם אחד או כמה שותפים כדאי ואף רצוי לשמור על ההיגיינה הנחוצה לחדר זה. בחלל זה החיידקים עלולים להצטבר במידה רבה כתוצאה מאופן השימוש בו. מעבר דירה כרוך ביברוקרטיה רבה ולעיתים לדיירים אין כלל זמן פנוי על מנת לנקות את הדירה החדשה בעצמם. מה בעצם עושים במקרים של חוסר זמן? לדוגמא : רועי נמצא לפני מעבר דירה מתל אביב לנתניה והוא מעוניין בשירותי ניקיון הוא ישכור את שירותיה של חברת ניקיון בנתניה , אם היה עובר לחיפה היה כמובן מחפש חברת ניקיון בחיפה וכן הלאה. ניתן גם לשכור את שירותיהן של עוזרות הבית השונות בעקבות המלצות שונות שקיבלתם, אך כדאי ללכת על בטוח לפנות לחברה מקצועית בתחום.

ניקיון חדרי השינה – וודאו כי חדר השינה שלכם נקי ומצוחצח לקראת כניסתכם לדירה החדשה. חדר השינה הוא המקום בוא אתם מבלים מספר שעות ולכן החלל צריך להיות נקי עבורכם. חיידקים רבים מצטברים במקומות בהם מבלים זמן ממושך.

ניקיון המטבח – במידה ואתם עוברים לדירה אשר גרו בה דיירים נוספים לפניכם, וודאו כי אתם מנקים את המטבח משאריות מזון, שומן וכדומה. הגז , התנור והכיור הם המקומות המלוכלכים יותר במטבח. מקום נוסף בו הלכלוך הוא השולט הם ארונות המטבח, ארונות המטבח הם מקום סגור העלול לצבור חיידקים בתוכו, וודאו כי ארונות אלו יהיו מאווררים עד לרגע כניסתכם לדירה החדשה. במקומות אלה החיידקים מצטברים וגדלים ולכן יש לערוך ניקיון יסודי ומקצועי על מנת להפטר מכמה שיותר לכלוך ובקטריות.

לסיכום, מעבר דירה הוא לא עניין של מה בכך, עליכם לדאוג לסידורים רבים לפני כניסתכם, בין אם מדובר בעניינים בירוקרטים או טכניים וודאו כי עברתם אחר כל השלבים, לאחר שניקיתם את הבית בצורה מקצועית ומושלמת תוכלו להזמין את חברת ההובלות לבצע את ההעברה. כעת כל שנותר לכם הוא לרהט את הדירה ולהניח כל דבר במקומו, בהצלחה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן