ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא

פריקת מכולות אחרי הובלה

מעבר דירה, לעיתים יכול להיות תהליך די מורכב בעיקר אם מדובר במעבר המצריך אחסנת התכולה במכולה, כך שיש צורך לעיתים לאחסן את תכולת הדירה במכולה ולאחר מכן  לבצע פריקת מכולות על מנת להעביר את התכולה לדירה חדשה. לצורך ביצוע משימה זאת, עליכם להיעזר בחברה מקצועית.

באילו מקרים ניתן להיעזר בשירות אחסון תכולה במכולה?

אנשים רבים נעזרים בשירות אחסון תכולה במקרים שונים, כמו למשל – במקרים בהם אנשים טסים לחו"ל לתקופה ממשוכת, במקרים בהם הם מכרו את דירתם אך לא מצאו עדין דירה חדשה, במקרים של מגורים זמניים ובעוד מקרים שונים בהם יש צורך לאחסן תכולה לתקופה מסוימת. למעשה מדובר בפתרון מצוין למטרות אלו.

אחסון ופריקת מכולות גם לחברות ועסקים

כיום ניתן לראות כי גם חברות רבות נעזרות בשירותי אחסון תכולה או סחורה במכולות, בעיקר כאשר מדובר במוצרים עונתיים שמוכרים כל תקופה מסוימת בעונות השנה כמו למשל – מוצרים לחגים, ציוד לקיץ או לחורף ועוד. למעשה חברות אלו מאחסנות את התכולה שמגיעה לרוב מנמלים בחו"ל, כך שיש צורך לאחסן את התכולה במקום בטוח ובעת הצורך להזמין שירותי הובלה שיבצעו פריקת מכולות לתוך משאית ויובילו אותה למחסני החברה או לחנויות.

מה צריך לדעת לפני שמאחסנים תכולה במכולה?

בחירת מקום אסתטי – מקום נקי ואסתטי הוא נושא שיש לשים עליו דגש, שהרי לעיתים התכולה יכולה לעמוד זמן רב ויש חשש מפני חדירת מזיקים וחיות לא רצויות ובכן התפתחות של עובש ופטריות כאשר המקום אינו אסתטי ואטום. מסיבות אלו, רצוי לבקר במקום טרם בחירת החברה.

ביטוח – וודאו כי החברה מציעה ביטוח מלא לתכולה מפני גניבה או חלילה שריפה במקום, כך תוכלו להיות רגועים אם חלילה יקרה משהו לא צפוי.

גודל רצוי – חשוב לוודא כי מדובר במכולה גדולה שיכולה לספק עבורכם די מקום על מנת לאחסן את התכולה שברצונכם לאחסן, לכן וודאו מראש כי גודל המכולה מתאים עבור התכולה שלכם.

מחיר – מחירים משתנים מחברה לחברה, לכן מומלץ לבצע סקר שוק על מנת לאמוד את מחירי השוק.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן