ספיד הובלות מייחסת חשיבות עליונה לשרות, לאמינות ולדייקנות! הובלות בצפון, כרמיאל נהריה צפת עפולה מרכז ובמישור החוף. מבצעים בקלות וביעילות עם ספיד הובלות.

הקודם
הבא

שירות העברת מפעלים מתקדם ומקצועי

ההחלטה להעביר מפעל ממיקום אחד למשנהו איננה החלטה קלה, לעיתים מדובר על יוזמה חיוביות הנובעת מגידול משמעותי בהיקף הפעילות המחייב את בעלי המפעל לעבור למיקום גדול ונגיש יותר, ולעיתים מדובר על הכרח בהקטנת הוצאות השכירות על מפעל גדול שאיננו מתאים לנפח הפעילות.

ללא קשר לסיבות שהובילו להעברת המפעל, בכל מקרה עליכם לוודא כי תהליך העברת המפעל יעבור בצורה המהירה והאיכותית ביותר, תוך כדי פינוי כלל הציוד והמכונות מהמבנה הישן וללא נזקים מיותרים. רק כך תוכל להבטיח לעצמך את השקט הנפשי בחזרה מהירה לפעילות עסקית שוטפת, ללא נזקים כלכלים או תדמיתיים בעקבות עצירת הפעילות היצרנית.

בכדי לתכנן ולהוציא לפועל את שלב המעבר בצורה החלקה ביותר, נדרש ליצור קשר עם חברת הובלות אמינה המעניקה ללקוחותיה שירות העברת מפעלים מקצועי ומתקדם, שיאפשר לך כבעל מפעל לרתום את ניסיונה המקצועי בכדי להשיג את התוצאה הרצויה.

שירות העברת מפעלים מתחיל בתכנון נכון

השלב הראשון בהעברת המפעל שלך מתחיל בהגעה של נציג חברת ההובלות אליך למפעל, שם יוכל לבחון ולסקור את כלל הציוד והמכונות אותן נדרש להעביר. כמו כן תבוצע סקירה של דרכי הגישה אל המפעל, וגודלם של חדרי המדרגות והפתחים המובילים אל מיקומה העתידי של המשאית.

בהתאם לנתונים אלו ורק לאחר הגעה פיזית לשטח, יוכל נציג חברת ההובלות להגיש הצעת מחיר מפורטת הכוללת לא רק את השורה התחתונה, אלא גם את פירוט הפעולות שיבוצעו על ידי צוות המובילים, כולל הזמנת מנוף ועבודות פירוק והרכבה של מכונות תעשייתיות במידת הצורך.

מחיר שירות העברת מפעלים

חשוב לוודא כי מעבר לעלות ההובלה עצמה, הצעת המחיר אשר ניתנה לכם בעבור השירות כוללת גם עלויות נוספות, כמו: ביטוח תכולה עבור ציוד יקר הערך אותו היא משנעת בעבורך, מומלץ לוודא כי קיים שיפוי מחברת הביטוח במקרה שתתקיים עצירת פעילות הייצור מסיבה כלשהי התלויה במובילים. כמו כן, יש לוודא כי הצעת המחיר כוללת את כלל החפצים עליהם סוכם במהלך הסיור, עלויות מנוף, מלגזות ועובדים מקצועיים הנדרשים לטיפול בציוד מכני ואלקטרוני.

מעבר מוצלח עם שירות העברת מפעלים

בכדי להבטיח לעצמכם מעבר מוצלח, מהיר ועל פי הלו"זים שנקבעו, דאגו להשלים את המעטפת המלאה טרם היום הגדול:

וודאו כי המפעל העתידי ערוך ומוכן לפקודתכם, הן מבחינת עיצוב החלל הפנימי והן מבחינת התשתיות הנדרשות להתחלת הפעילות: חשמל, טלפון ואינטרנט לדוגמא.

מנו אחראי מטעמכם שיפקח על כלל הפעילות המתבצעת על ידי המובילים במפעל הישן והחדש, עובד אחראי שינהל את פירוק המכונות, דרך השינוע והרכבה המכונות ופריקת הציוד במיקום החדש.

 

אתם יכולים לסמוך עלינו שנעמוד לצידכם בכל שלבי הפרויקט, החל מהתכנון הראשוני ועד לחזרת המפעל לפעילות עסקית יצרנית במיקומו החדש, שיהיה בהצלחה!

גלילה לראש העמוד
Call Now Button
× How can I help you?
דילוג לתוכן